POLITICA RETURNARE PRODUS

Returnarea produselor

Returul:  Dreptul de retur se face conform OUG 34/2014 art. 9/1 in termen de 14 zile – conditiile si modalitatile de exercitare a dreptului de retragere, pentru cazurile prevazute in prezenta ordonantea, sub forma clauzei urmatoare: „consumatorul beneficiaza de o perioada de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanta sau dintr-un contract in afara spatiilor comerciale, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere”

– Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza profesionistul (vanzatorul) cu privire la decizia sa de retragere din contract, in scris la adresa de e-mail mercedes@piese-mercedes.ro

– Conform legislatiei in vigoare, dreptul de retragere este aplicabil doar clientilor persoane fizice.

– Dreptul de retur in termen de 14 zile calendaristice se poate aplica doar pentru produsele livrate prin curier. Produsul returnat trebuie sa se prezinte in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit.

– Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la primirea returului

– In cazul platilor cu cardul, returnarea banilor este efectuata doar prin cardul cu care s-a efectuat plata.

Cumparatorul (persoana juridica sau fizica) poate solicita returul produselor achizitionate  in urmatoarele situatii:

  • Produsele sunt neconforme cu specificatiile date;
  • Produsele au fost livrate eronat de catre vanzator;
  • Produsele se dovedesc nefunctionale in termenul general de garantie – 90 zile;

Indiferent de situatie, procedura de returnare a produselor presupune completarea si transmiterea de catre cumparator a formularului de retur prin urmatoarele metode agreate de catre vanzator:

  • Online, pe baza autentificarii in contul de client;
  • Prin emailla adresa mercedes@piese-mercedes.ro.

Produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele aferente: factura de achizitie (copie), certificatul de garantie completat de catre service-ul autorizat RAR care a constatat defectiunea, dovada montarii piesei intr-un service autorizat RAR pe tip, marca si model, nota de constatare emisa de un service autorizat RAR care sa descrie detaliat defectiunea.

Returul va fi refuzat in cazul deteriorarii produselor sau a constatarii de catre vanzator a starii de nevandabilitate a acestora.

Produsele se vor returna prin intermediul serviciului de curierat agreat de noi (DOAR FAN COURIER) pe adresa de mai josS.C. DEZMEMBRARI MERCEDES S.R.L str. Fabricii, nr. 82, orasul Satu Mare, judetul Satu Mare, telefon +40-744-547453

Situatiile de retur sunt detaliate mai jos.

Produsele sunt neconforme cu specificatiile date;

– Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau cu rambursarea contravalorii piesei/pieselor. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs mai scump, cumparatorul va achita diferenta de pret, respectiv daca valoarea produsului inlocuitor va fi mai mica, va primi rambursarea partiala corespunzatoare. Toate costurile de retur si transport vor fi suportate de cumparator.

Produsele au fost livrate eronat de catre vanzator;

In cazul livrarii unui alt produs sau in alta cantitate, trebuie sa semnalati incidentul vanzatorului in maxim 24 de ore pentru a rezolva incidentul. In situatia in care s-a livrat un produs gresit din culpa vanzatorului, acesta va suporta costurile de transport pentru inlocuirea acelui produs. Daca produsul nu mai este pe stoc, cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii produsului/produselor.

Produsele se dovedesc nefunctionale in termenul general de garantie – 90 zile;

Daca produsul primit se dovedeste nefunctional in termenul general de garantie (90 zile) – ridicarea de la sediul vanzatorului sau receptia prin curier – cumparatorul poate reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Daca produsul nu mai este pe stoc, cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii.

PLATA piesei/pieselor returante se va face prin ramburs sau ordin de plata daca este cazul.

Formular RETUR:

Shopping Cart