Garantia Produselor
Garantia acordata de S.C. DEZMEMBRARI MERCEDES S.R.L pentru piesele reutilizabile este de 90 de zile de la data vanzarii produsului catre consumator.
Produsele care in perioada de garantie prezinta defecte de functionare sau de fabricatie vor fi inlocuite cu altele cu conditia returnarii lor in termen de 90 zile calendaristice, in conditiile in care aceasta au fost montate in service autorizat RAR.
In cazul in care piesa s-a trimis gresit, din vina vanzatorului aceasta va fi schimbata fara costuri de transport.
In cazul in care piesa este defecta si exista alta similara pe stoc, piesa va fi inlocuita.
In cazul in care NU avem o alta piesa similara, se va returna contravaloarea piesei.
Vanzatorul este exonerat de raspunderea privind garantia in urmatoarele situatii:
– piesa nu a fost montata in service autorizat RAR pe tip, marca, model, sau montarea a fost efectuata fara scule ori dispozitive adecvate, fara respectarea tehnologiei de lucru stabilita de constructorul vehiculului;
– piesa s-a defectat in urma unui montaj incorect sau datorita folosirii in ansamblu cu alte componente uzate, defecte sau modificate;
– piesa a fost utilizata pentru o alta aplicatie decat cea indicata de producator;
– piesa nu a fost identificata corect datorita furnizarii de catre cumparator a unor date eronate sau la montaj nu s-a comparat cu piesa de inlocuit, ulterior mecanicul constata ca aveti nevoie de cu totul alta piesa;
– piesa s-a uzat ca urmare a suprasolicitarii si intretinerii incorecte sau insuficiente a autovehiculului, neefectuarii reviziilor periodice conform recomandarilor producatorului autoturismului, atelierul care a facut montajul nu a efectuat verificarile si reglajele ulterioare conform tehnologiei de montaj impuse de producator;
– piesa prezinta urme de lovituri, zgarieturi, indoituri, rupturi, deformari sau a suferit actiunea unor factori externi procesului normal de functionare;
– clientul a comandat in mod gresit produsul sau a furnizat date de indetificare eronate;
– clientul nu solicita garantia in termenul mentionat in prezentul certificat, sau nu depune vreunul din documentele prevazute mai jos, ori acestea sunt completate gresit, incomplet sau necorespunzator;
– piesa a fost utilizata in alte scopuri sau pe alte vehicule decat cele pentru care a fost achizitionata;
– la terminarea reparatiilor unitatea de service auto nu a efectuat operatiile de verificare, etalonare, reglare impuse de constructorul vehiculului;
– vehiculul pe care a fost montat produsul a fost accidentat sau a suferit avarii produse de factori externi, atmosferici sau de alta natura (socuri termice, electrice, mecanice);
– vehiculul pe care a fost montat produsul a fost folosit in alte scopuri decat cel prevazut de constructor sau a fost exploatat in conditii necorespunzatoare: porniri cu robot sau prin tractare, depasirea greutatii maxime admise, competitii sportive, raliuri, ori au fost modificate instalatiile si sistemele acestuia;
– instalarea neautorizata pe vehicul de echipamente/accesorii altele decat cele din echiparea din fabrica;
– deteriorarea ori distrugerea produsului din culpa consumatorului datorita transportului, manipularii, depozitarii, pastrarii, utilizarii, exploatarii necorespunzatoare, ori a contactului cu produse chimice agresive sau apropierii de surse de caldura;
– demontarea in parti componente sau subansamble a produselor, ori deteriorarea sigiliilor aplicate de producator, acolo unde este cazul;
– exploatarea necorespunzatoare a vehiculului prin: neefectuarea rodajelor, depasirea regimului termic, a turatiei maxime admise;
– defectarea produselor datorita prezentei corpurilor straine, prafului, mizeriei in zonele de functionare a acestora (Ex: sistemul de ungere, hidraulic, admisie, etc.) ;
– nerespectarea intervalului si a programului de revizii tehnice, stabilite de constructorul vehiculului;
– piesa prezinta o uzura normala fireasca.
La vanzare piesele sunt sigilate nu se accepta retur piesele cu sigiliile sterse sau distruse!!!!
Nu este permisa dezasamblarea piesei, piesa returnata sa nu aiba lipsuri!!
Reclamatiile referitoare la neconcordanta dintre marfa si factura se accepta numai daca acestea au fost sesizate in termen de maxim doua zile de la livrare.
Piesele care fac obiectul unei reclamatii din garantie vor fi insotite de urmatoarele documente:
factura de achizitie;
dovada montarii piesei intr-un service autorizat RAR;
nota de constatare emisa de un service autorizat RAR care sa descrie detaliat defectiunea;
copia certificatului de inmatriculare a autovehiculului cu numar de km;
GARANTIA NU ACOPERA COSTURILE DE MANOPERA SAU MATERIALELE NECESARE PENTRU DEMONTAREA SI REMONTAREA PIESELOR SAU ORICE ALTE COSTURI AUXILIARE.
ORICE ALTE OBLIGATII CA PIERDERI INDIRECTE SUNT EXCLUSE IN MOD EXPRES.